Numerologia w biznesie

Analiza przeznaczenia i nazwy firmy

Numerologia jest pomocna nie tylko przy analizie naszego charakteru.
Wielką rolę może ona również odegrać w biznesie – np. przy wyborze nazwy
firmy czy w ustalaniu daty rozpoczęcia działalności na własny rachunek.
Dobrze dobrana nazwa firmy oraz zarejestrowanie jej w odpowiednim
momencie mogą zagwarantować sukces przedsiębiorstwa na wiele lat.

Nazwa jest wizytówką firmy i bardzo często w znaczącym stopniu wpływa na
jej popularność, a tym samym – na jej obroty. Wielkie koncerny,
korzystają z pomocy numerologów, gdyż doskonale zdają sobie sprawę z
tego, że tworząc nazwę przedsiębiorstwa lub produktu, tworzą ich
przyszłość. Wiadomo, że „reklama jest dźwignią handlu”, ale to, czy
skorzystamy z usług tej czy innej firmy, jest często powodowane naszymi
podświadomymi odruchami. Fachowcy, którzy o tym wiedzą, tak dobierają
nazwę, aby zwrócić uwagę klienta, zdobyć zaufanie i skłonić do
określonych reakcji (kupna, korzystania z usług itp.)

Analiza numerologiczna nazwy firmy określa jej zasoby twórcze, czyli
możliwości wykorzystania zasobów przedsiębiorstwa, decyduje o jej
możliwościach wykonawczych, stanowi informację czy firma będzie
potrafiła osiągać wytyczone cele. Odpowiedni dobór liter lub cyfr w
nazwie firmy decyduje o zewnętrznej dynamice firmy, czyli jej
popularności wśród konsumentów, dochodach i sukcesie. Jedne cyfry
sprzyjają karierze politycznej, inne artystycznej czy handlowej. Nie
tylko data założenia przedsiębiorstwa czy wprowadzenia produktu na rynek
decyduje o sukcesie przedsięwzięcia, ogromną rolę odgrywa dobór
pracowników i przydzielenie stanowisk zgodnie z ich predyspozycjami i
cechami osobowości. Pomoc numerologii staje się tu nieoceniona. Mało,
kto wie, że duże korporacje planują ważne wydarzenia, podpisywanie umów
bankowych czy kontraktów biznesowych w oparciu o daty wyznaczone
numerologicznie. Znając profil działalności przedsiębiorstwa i
oczekiwane przez nie rezultaty, można wybrać takie daty, które działając
na korzyść firmy przyczynią się do jej sukcesu.

W celu sporządzenia analizy przeznaczenia firmy, doboru nazwy czy wprowadzenia nowego produktu niezbędne są następujące dane:

– data rozpoczęcia działalności ( dla firm już istniejących)

– propozycje nazw dla firmy lub produktu

– imiona i nazwiska wspólników, które podane będą (lub są) w dokumentach rejestrowych

– Koszt analizy istniejącej już firmy 300 zł.

– Sporządzenie od podstaw portretu numerologicznego dla dla firmy z właściwym dla niej przeznaczeniem 1200 zł.

Daria Czarnecka

Wydarzenia

Komentarze

Ratings & Reviews

No reviews yet. Be the first to write one!

Write a Review